Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

الجمعة، 14 مايو 2010

بس يا سيدي و قااااااااااامت .........


ازيكوا ازيكوا
حاجة كدة شفتها و لفتت انتباهي
لاقيتها على كل لسان من اول اكونت صغيور لسه داخل الفيس بوك لحد اكبر اكونت و عتيق زي مدام نظيفة بتاعت القطنة ما بتكدبش
بيقول ايه دة ؟؟؟؟؟
مستغربين ومتهورين و متعورين و متاكلين
اصبري يا ماااااما و هتعرفي انا عاوز اقول ايه بالظبط و الميزان
ما هو ده الى جايبنا ف التالت و الله
هههههههههههههههههه
المهند و ام حسن و امانجي و ام فاروق مش راحة الفرح و الاعلانات القديمة دي
و بما اننا ف عصر التكنولوجيا و هي دي التكنولوبيا زي ما قال الصعيدي ردا على اان الصين بيتولد فيها الطفل كل دقيقتين و قال
هي دي التكنولوبيا مش احنا الى الولد عندنا بيتولد كل 9 شهور
و مع الاعتذار للصعايده
و احنا الصعايده
الوقتي بقت ظاهرة بس يا سيدي و قامت معيطة
بس يا سيدي و قامت مظقططة " دي بتاعتي دي "
و بس يا سيدي و قامت .....
اى فيرب بقى تحب تجيبه بس اخرة التاء المربوطة ام نقطتين مش المفتوحة
عشان عارف الناس الكويسين زي على بن الناس الكويسين في سهر اليالي
الوقتي بقى كل واحد لازم يقول اى كلام فاضي معقول او كلام هبل و ذئاب الجبل ويتبعه
بي بس يا سيدي و قامت معيطة
ده الى هيخلي الناس كلها تفكر ان الاعلانات معدتش تقليديه
و انا بفكر اعمل شبكة محمول اسمها
لوك لوك بقى ما هو دة الى ناقص
فكرة الاعلانات اتغيرت من زمان بشد الانتباه
و بتديهتا شويبس مش بنعل شماسي ولا بنعمل اى افتكاسات
و اى حد معاه فلس يروح يجيب شولاين بطاطس و يعمل شبسي
و كل مطرب يطلع يقلس على التاني
حتى ابو الليف بغني قبل فرغلي و حماقي
هههههههههههه مع احترامي لاى فرغل ف الدنيا
و يالا بقى هو دة الحال و يبقى الحال كما هو عليه
و على المشاهد متابعه المبارة
يالا اسيبكوا بقى تهيسوا يا شوية مجانين و داخلين مدونة مجنونة اصلا
يالا تيك كير يا واد انتي و هي

3 التعليقات:

غير معرف يقول...

مش عارفه اللى انا فهمته يعنى صح ولا غلط اصل انا فهمى على ادى شويه
بس اتفاهه بقت شعار بيجى دايما ورا كلمه تحيا مصر اه والله
مافيش ابداع كده وحاجه تعتبر اضافه كل حاجه على نمط واحد
انا بقا اللى فارسنى اوى
انى لاقيت ع الفتيس بوك شكرا الجروب ده بقى بتلاقى عليه اى حاجه قديمه اعلانات رابسوا بقا والواد كان عنده حق
وبايكو كلينا على اساس اننا اخترعنا اللى احسن من كده وبقينا نشتاق ونحن للقديم من باب التحديق من كتر اكل الحلو
والله ماكنتش اعرف ان الربسو واعلاناته تراث يستحق التذكير بي
تحياتى

شوية قهوة يقول...

ايه التهيس ده انا حقيقة مفهمتش حاجة والواضح ان الهدفمن ورا البوست ده اختبار ذكاء وانا فشلت فيه يلا المرة الجية

دموع الورد يقول...

هههههههههههه
الدنيا خربت خلاص
بس لو حبيت تعمل شركة لوك لوك دي
انا معاك
والاعلانات عليا
ههههههههههههه
وماتخفشي
مش هجيب فيها فرغلي
ههههههههههه