Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

الثلاثاء، 27 أكتوبر 2009

محدش يقولي

انا مش اعرف اقول اية ولا ابدء منين

بس انا بيحصلي حاجات غريبة بقالي يومين

فجاءة بقيت وحش و الكل بيقول انى غلط و هو الى صح فجاءة بقت تصرفاتي بيقولوا عليها غلط و انا صح

فجاءة بقيت انا الى بخسر كل الى حوليا و الى حوليا فاكرين كدة

فجاءاة يقولوا ان اصغر العيال بقيت بتقول عليا و بتتكلم عليا

فجاءة بقيت انا محور اهتمام اى قعدة عشان بدت انظم من نفسي اينعم ركنت دراستي شوية و بقيت فايق لاى حاجة انجح فيها

بقى كل واحد يجي يقولي انتا بتعمل اية

بقيت حتى و انا ماشي اتكعبل و اقول هو فية اية ؟؟؟؟؟

دة اية حسد ولا دعى من حد ولا انا فعلا وحش

بس المشكلة الى بيقول كدة ناس معينة

زى منافسين ليا ف شغلي الجديد

و كااان ردي

طالما انا شايف نفسي صح يبقى طظ ف الاخرين

مش يهمني اى حد طالما انا صح و انا ح بس مش بنسبة كبيرة

بس شايف ان النسبة الغالبة انى صح ؟؟؟

يبقى اية النظاااااااااااااااام ؟؟؟؟؟

15 التعليقات:

Aиgel يقول...


أولاً مساء / صباح الخير
يا عمرو

الحقيقة أنا مش عارفه أقولك إيه
لأن نفس أسئلتك دي أنا بردو بسألها ومش لاقيه ليها جواب في حاجات كتير بتحصلنا ونقول ليه وفي إيه ؟؟
بس في غالب الأمر مش بنوصل لجواب
بس اهو احنا عايشين والله يهون وينور بصيرتنا للنور

دمت بكل ود يا عمرو
وأتمنى تكون بخير يارب دايماً

Angel love

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

مش يهمك كلام الاخرين وطالما واثق من نفسك دوس بالجزمه قووى عليهم
ربنا معاك

miroooo يقول...

السلام عليكم
عموره وحشتنى تعليقاتك جدا والله اما انا احب اقولك ان احنا كلنا بيحصلنا كده عمر ما الناس كلها هاتشوف انك صح على طول ومافيش حد مابيغلطش علشان كده حاول تستمر فى الصح ومايهمكش كلام الناس خد اللى يعجبك من كلامهم ولو فى نصيحه كويسه اوكى باردو وربنا يوفقك

miroooo يقول...

السلام عليكم
عموره وحشتنى تعليقاتك جدا والله اما انا احب اقولك ان احنا كلنا بيحصلنا كده عمر ما الناس كلها هاتشوف انك صح على طول ومافيش حد مابيغلطش علشان كده حاول تستمر فى الصح ومايهمكش كلام الناس خد اللى يعجبك من كلامهم ولو فى نصيحه كويسه اوكى باردو وربنا يوفقك

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

Angel love

شكرا يا جميل على التعليق الاول و نورتيني بجد و ع فكرة السؤال الى كلنا بنسالة لنفسنا انا لاقيت لة جواب

طالما انا شايف نفسي انى صح يبقى مشغلش دماغي بالناس التانية بس خلاص

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

الأحــــــ إيناس ــــــزان


و اللهي يا انوسة زى ما بتقولي و كلامك هو عين العقل ربنا يحميكي يا اوسة و تيجي عندنا كتير

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

miroooo

قشطة يا بنات و اللهي انتوا بتفهموا و كلامكوا صح الصح قشطة عليكوا وواحشتني الزيارة بتاعتك فين بقى القشطة و البط هههههههههههههههههه

yasmina يقول...

هاااااااااى بجد البوست جميل جدا
لانى بفرح اوى لما تكون حاجة كمان انا شخصيا حساه
لا وايه دى مش اى حاجة دة انا حساها من يوم ما اتولدت
لدرجة انها دلوقتى بقت عندى زى العقدة كدة
بس هقول لحضرتك حاجة وهفكر كدة مع حضرتك


انا مش هقول مالناش دعوة بكلام الناس
لان احنا مش عايشين لوحدينا
ومش هقول مانتحركشى خطوة الا لما نشوف رد فعلا الناس وامشى وراه
لأ
فى الحالتين كدة over
فنعمل اييييييه ؟
خير الامور الوسط
فى حاجات خاصة بينا زى ادخل علمى ولا ادبى وكلية ايه
مثلا يعنى يبقى نمشى ورا احساسنا احنا
وفى حاجات عامة تهم الناس اللى حوليا كلها زى ايه مثلا ؟
اه زى السفر او حاجة الناس ليها فيها حق عليا يبقى هنا راى الناس فيها مهم

بس كدة
يبقى انا رضيت الطرفين الناس وانا
يلا واهو برنامج حسين فهمى دخل فى الموضوع
هههههههههه

تحياتى ويارب اكون ساعدت حضرتك باى شئ حتى لو كان صغنوووون خاااالص

سلام

yasmina يقول...

ها
يا نهار ابيض دة انا تعليقى كبيييييييييير اوى

توء انا قولت لنفسى قبل كدة بلاش رغى ولوك لوك كتير
ههههههههههههههه

لا بجد معلشى انا طولت انا عارفة
بس بجد فرحت اوى بتعليقى دة
وخصوصا انه مع حضرتك بجد والله

تحياتى ويارب ما تكون مليت منى
سلام

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

yasmina

انتى ما صدقتي تعلقي و لا اية

ههههههههههههههههههههههههههههههه

انتى ما صدقتي تعلقي برضة

كلامك حلو و اللهي وعين العقل بجد اسعدني الكلام

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

yasmina

لوك لوك لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا

بس عسل

(Joudy) يقول...

شوف ياعمرو انت حاسس بايه مبسوط انك اتغيرت وبتحقق نجاح ولا لا لو مبسوط يبقى خلاص طالما انت متأكد إنك صح ومش بتعمل حاجة غلط يبقى الناس مش هتفيدك فى حاجة الناس اللى بجد بتحبك هتشجعك فى الصح وهتنبهك فى الغلط

أتمنى إنك توصل للبتتمناه صح وربنا يوفقك

دمت بكل الخير والسعادة

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

(Joudy)

جودى منورانى و اللهي كل مدى بتعلقاتك و يارب ان شاء الله يديم الحب و الخير و المحبة بيننا

انا فرحالن بالى بعملة و عادي و بسوط باية و زى ما بيقولوا دخل دماغى و ما أأنتخ اوى كمان بس كلام الناس مش بتسيب اى حد ف حالة لو كان صح او حتى ان غلط بلد فعلا مش بيعجبها العجب و لا اليام ف شوال حاجة بتشل بس نعمل اية بلدنا و عارفينها

بقايا انسانه يقول...

الناس اساسا مبيعجبهاش حد

وكدا كدا بتتكلم المهم اللي يتجاهلهم


واللي يكبرلهم اوي صدقني هيسيبوه في حاله


وانت ادام مقطنع من جواك انك تمام


ميمكش من حد

اهم حاجه ثقتك بنفسك واحساسك بمصداقية اللي جواك


ومبروك على شغل السنتر


وربنا يكرمك ان شاء الله

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

بقايا انسانه

و الله البنوتة دي بتقول كلام زى الفل عندك حق و اللهي

و يا ستي رنا يبارك فيكي و عقبال ما تكوني معيدة ف السنتر تدي كورات بس مين قاللك ( وش بيغمز )